امتحان..

خب فردا آخرین امتحانمونو میدیم و تموم میشه.. 

آخریش آمادگیه..

امیدوارم خوب بدم..

امتحانامو؛ نم چ کردم ول به احتمال زیاد خراب کردم.. 

 فقط امیدوارم که معدلم بالای 19 بشه.. 

پ‌ن: کارناممو میزارم.. 

امسال تیزهوشان درم ول

از اول سال تاحالا هیچ تلاشی برای تیزهوشان نکردم و از اولم

قرار بود که از شروع ترم دوم برا تیزهوشان بخونم.. 

ایشاله از شنبه 2 بهمن شروع میکنم.. 

پنج‌شنبه برم کتاب تست بخرم و یه سری ازین وسیله ها..

واقعا امیدوارم که بتونم مثه برنامه ریزی هام درس بخونم

و امسال تیزهوشان قبول بشم..

خیلی چیزا به عملکرد این پنج‌ماهم بستگی داره..

دوستون دارم، خیلی زیااد و خودتون بهتراز هرکس دیگه ای میدونین🤎

امیدوارم برام دعا کنین🧡

۲ نظر ۳ موافق ۰ مخالف
•𝓳𝓮𝓷𝓷𝓲𝓮 𝓻𝓮𝓭•
۲۷ دی ۰۸:۵۹

من چهارشنبه تمومه

پاسخ :

امیدوارم خوب بدی💗
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
اینجا همه چیز از HS نازمون،پیدا میشه😉💜
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان