پست محمد

پست محمد

Part1

Part2

کپشن:

نتونستم صبر کنم تا این پست و واستون فردا بذارم :) 

دروغ چرا دلم تنگه ولی بعضی وقتا واسه این که باشی باید نباشی بعضی‌ وقتا باید رفت کاری ندارم چه فکری راجبم میکنین فقط میخوام بگم جای من نبودیم که بتونین جای منم تصمیم بگیرین و نذر بدین :) لب و دهنیم شعار میدیم که قضاوت کار خوبی نیست ولی به چند ساعت پیشمون که فکر کنیم میبینیم یکی و قضاوت کردیم... همه چی به سادگی برداشتن گوشی و باز کردن اپلیکیشن اینستاگرام و دیدن استوری ادما نیست خیلی پیچیده تر و سخت تر و عجیب تر از چیزیه که فکرش و کنین :) ادمایی که اینجا میبینین و چیزایی که لایک میکنین و استوری هایی که باز میکنین چیزایی هستن که شما باید ببینین خیلیاش واقعی نیستن چون دیدن واقعیت واسه شما هیچ جذابیتی نداره همیشه میگن حقیقت تلخه ولی دروغ شیرینه پس شمارو با شیرینی دروغایی که تو اینستا میبینین راحت میذارم چون خودتون نمیخواین واقعیت و ببینین :) چند خط درد و دل بود وگرنه من کی باشم که بخوام نصیحت کنم💙

۰ نظر ۳ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
اینجا همه چیز از HS نازمون،پیدا میشه😉💜
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان