پست متین

پست متین

DOWNLOAD

۶ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
fahimeh
۱۰ خرداد ۲۱:۳۸

سلام به بد بختی اینجارو پیدا کردم چون اون لب تابو خواهرم برداشت و بابام یکی دیگه برام خرید  هرچی بود حتی ایدیه اینجا تو اون یکی بود تا اینکه الان به بدبختی پیدات کردم خخخ اگه نمیکردم میمردم خخخخخخخ 

 

فرداهم امتحان دارم اینو هم مثل ریاضی یه گلی میزم به اب میدمو میام خخخخخ

ولی خداییشش ریاضی چندان سخت هم نبود خداکنه فنون هم اسون باشه اونم برا من چون اگه برا همه باشه جواب میدن خخخخخ جوری باشه که فقط خودم بدم خخخ از این خودرای دیگه داری خخخ مگه نه خخخخ

 

یه سوال دیگه چه جوری بهت پیام بدم که فقط خودت ببینی و جوابشو هم فقط خودم ببینم  

چون میخواستم یه چیزی بهت بدم اگه خواستی هم نمیخوایی نگو باشه اجی جوونم 

. و در اخر التماس دعاااا که نمره خوبی بگیرم خودمم دارم تمام تلاشمو میکنم که نمره خوب بگیرم 

دوست دارم و ببخشد که طولانی نوشتمم

دوستدار تو فهیمه

اینو الان زدم برای عموم قابل مشاهده باشم چون میترسم که بعدش جوابو نبینم 

پاسخ :

خو بزنی توی نت hs-world.blog.ir میاره وب رو برات!
ایشاله خوب بدی! 
خب بگو! من برای عموم حذفش میکنم! 
هومم، اکی! 
fahimeh
۱۰ خرداد ۲۱:۳۹

سلام به بد بختی اینجارو پیدا کردم چون اون لب تابو خواهرم برداشت و بابام یکی دیگه برام خرید  هرچی بود حتی ایدیه اینجا تو اون یکی بود تا اینکه الان به بدبختی پیدات کردم خخخ اگه نمیکردم میمردم خخخخخخخ 

 

فرداهم امتحان دارم اینو هم مثل ریاضی یه گلی میزم به اب میدمو میام خخخخخ

ولی خداییشش ریاضی چندان سخت هم نبود خداکنه فنون هم اسون باشه اونم برا من چون اگه برا همه باشه جواب میدن خخخخخ جوری باشه که فقط خودم بدم خخخ از این خودرای دیگه داری خخخ مگه نه خخخخ

 

یه سوال دیگه چه جوری بهت پیام بدم که فقط خودت ببینی و جوابشو هم فقط خودم ببینم  

چون میخواستم یه چیزی بهت بدم اگه خواستی هم نمیخوایی نگو باشه اجی جوونم 

. و در اخر التماس دعاااا که نمره خوبی بگیرم خودمم دارم تمام تلاشمو میکنم که نمره خوب بگیرم 

دوست دارم و ببخشد که طولانی نوشتمم

دوستدار تو فهیمه

اینو الان زدم برای عموم قابل مشاهده باشم چون میترسم که بعدش جوابو نبینم 

fahimeh
۱۱ خرداد ۱۱:۵۴

سلام باش اوکی میدونم 

پاسخ :

سیلاع! ✌🏻
fahimeh
۱۱ خرداد ۱۲:۴۰

علیک ابجی امتحانو دادم خوب بود تونستم جواب بدم

پاسخ :

آفرین! ✌🏻✌🏻
fahimeh
۱۱ خرداد ۱۸:۰۴

ممنون اها باش چون من اون موقع نبودم ندید

fahimeh
۱۸ خرداد ۰۱:۱۸

سلام اگه ناراحتت کردم خوو بگوو 

پاسخ :

:/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
اینجا همه چیز از HS نازمون،پیدا میشه😉💜
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان