پست دیانا+استوریش

پست دیانا

به همراهه ارسلان

+استوریش

(استوری اش​​​​​​) 

استوری ارسلان

(پست دیانا​​​​​​) 

پارت1، قسمت1

پارت2،قسمت1

پارت3،قسمت1

پارت1، قسمت2

پارت2،قسمت2

پارت3،قسمت2

پارت4،قسمت2

۹ نظر ۳ موافق ۰ مخالف
𝑻𝑨𝑹𝑺𝑨 シ︎
۱۰ ارديبهشت ۲۱:۲۶

با کامنت هاتون، حمایت کنین((((؛؛؛ 

TILDA ...
۱۰ ارديبهشت ۲۱:۲۹

حمایتتتتتتت

پاسخ :

چطوری تیلداااییی؟! 
TILDA ...
۱۰ ارديبهشت ۲۲:۵۴

عالییییی

تو چطوری؟

پاسخ :

خداروشکر(؛
خوبم فدا ؛) 
TILDA ...
۱۰ ارديبهشت ۲۲:۵۷

چ خوب💜

پاسخ :

کم پیدایی آآآآآآ   !!! 
TILDA ...
۱۰ ارديبهشت ۲۳:۰۱

من؟!

نمد کلا ۳ ۴ روز نبودم😂

نبودم بسی حس شدد

پاسخ :

نه باو بیشتر از 2 هفتس ک ندیدمت🙁🤦🏻‍♀️😂✌🏻
TILDA ...
۱۰ ارديبهشت ۲۳:۰۹

عه؟

اهان وبامو حذفیدم گمم کردی فک کنم😂

من کلا تو رفت و آمدم دیه میحذفم میزنم😂😂

پاسخ :

آره
هومممم
🙁خاک تو فرقه سرت🙁😢😭✌🏻😂🤦🏻‍♀️
TILDA ...
۱۰ ارديبهشت ۲۳:۱۱

خاک تو فرق سرم😂😂😂😂

پاسخ :

اِععع 
بیشعور
خدانکنه🙁✌🏻
من ب تو فش
میدم، فرق میکنه🙁😢😂🤦🏻‍♀️✌🏻
تو نباس ب خودت فش بدی🙁😢😂🤦🏻‍♀️✌🏻
TILDA ...
۱۰ ارديبهشت ۲۳:۱۴

خخخخخخ😂😂

جرر خوردم ترسا😂

پاسخ :

😂😂😂
خیرعه سرم الان مثلا ناراحتم🤦🏻‍♀️✌🏻✌🏻😂😂
تو این فیلما چیجوری وقتی ک ناراحتن، افسردگی عه محض میگیرن🙁😂😭🤦🏻‍♀️✌🏻منم الان مثلا ناراحت بودم، دارم هرهر میخندم، خاک تو سرم🙁🙁😂😂😂😂😂😂😭😭😭🤦🏻‍♀️✌🏻😭✌🏻😂😭✌🏻🙁🤦🏻‍♀️😭✌🏻🙁😭✌🏻🙁✌🏻😂✌🏻😂🤦🏻‍♀️
TILDA ...
۱۰ ارديبهشت ۲۳:۴۶

منم اینجوریمم باو😂😂

یارو بمیره میگم عه مرد😂😂😂

پاسخ :

😂✌🏻😂✌🏻
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
اینجا همه چیز از HS نازمون،پیدا میشه😉💜
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان