پصت عسل

پصت عسل

DOWNLOAD

۸ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
n.e.w ..
۲۰ فروردين ۲۱:۱۶

روی اون هدر اولی سمت چپی کرا زدم😐✌

پاسخ :

کراش قدیمی ام، ارسلاااان😍😍😌😂
n.e.w ..
۲۱ فروردين ۰۰:۵۸

کیوته😐✌

پاسخ :

😂نازه✌🏻😂
n.e.w ..
۲۱ فروردين ۱۱:۴۱

کلا روش کراشم ولی خب دوستام خعلی دارن خز میکننن

پاسخ :

😂😂 جوگیرن لابد دوستانت
n.e.w ..
۲۱ فروردين ۱۴:۰۲

میدونی خعلی جو گینر و تازه وارد مجازی اینجور چیزا شدن کلا همه چی رو خز میکنم بعد دوستام نیستن همکلاسیامن که بهشون میگم دوست که دوستم نیستن بدم میاد ازشون 

ولی  ارسلا خعلی کیوته😐✌

پاسخ :

آها،خب از اینجور آدمای بچه و جوگیر میتونم به پسرعمه های خز خودم اشاره بکنم... (یک بچه های نفهم و جوگیری هستن کککککک، بزرگه 16 سالشه، کوچیکه 14)
آره خو، ارسلان خ نازه، ولی خو نباید عن اینم دربیارن دگ🙁🙁🙁😂✌🏻🤦🏻‍♀️
n.e.w ..
۲۱ فروردين ۱۴:۱۳

اره امم من دوستام 12 سالشونخ کلی خب احسا میکنم همشون 10 سالشونه میدونی خعلی اهه

پاسخ :

خب اینا ب سن 12 سالشونه
در واقعیت 9 یا 8 سالشونه.... 
n.e.w ..
۲۱ فروردين ۱۴:۱۹

بعله اصن امم  نگم برات  ولی خب از من بدشون میاد چون باهاشون فرق دارم😐✌

پاسخ :

حسودن
نمد چرا تو هرچی بیشتر راجع بهشون میگی، من بیشتر یاد پسرعمه هام میافتم🤦🏻‍♀️😂✌🏻🙁
n.e.w ..
۲۱ فروردين ۱۴:۲۳

خخخخر پسر عمعه من نمیدونم چن سالشه فکر کنم24 اینا بودکلا سنشون رو نیمدونم  بدم میاد چون فکر میکنن خعلی بالاترن منم هی اذیت میکنم😐✌

پاسخ :

😂خسته نباشی
n.e.w ..
۲۱ فروردين ۱۴:۲۶

سالامت باشی

پاسخ :

😂ممنان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
اینجا همه چیز از HS نازمون،پیدا میشه😉💜
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان