استوری جدید متین

استوری عه جدیدعه متین:)

DOWNLOAD

۹ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
ro ma
۲۸ دی ۰۲:۴۰

نکنه توعم بیداری؟ ://

پاسخ :

پَ نَ خابم😐😂😂😂✌🏻
ro ma
۲۸ دی ۰۲:۴۲

والا ممکن بود پست انتشار در آینده باشه ://

خوبی؟

پاسخ :

😂
تنکس،تو خوبی؟ 
ro ma
۲۸ دی ۰۲:۴۴

نمیشناسی دیه منووو

من خوب نیسدم هیچ وخ

همیشهههههه عالییییییییییییممم^^

پاسخ :

😂خوفهههههه💚✌🏻
ro ma
۲۸ دی ۰۲:۴۶

نه خعیر اینم خوف نی عالیه

 

آشنا بشیم؟

پاسخ :

خو پَ عالیه😂✌🏻💚


یس🙃
دیانام ملقب به ترسا🙂تقریبا 14 ساله🙂
و یو؟ 
ro ma
۲۸ دی ۰۲:۵۰

عهههههه

ترسا تویی؟

اسمتو زیاد شنیدمااا ولی نمیدونستم تویی

منم روما یا رزی ۱۵ سالمه

خوشوقتم ترسایی جون

پاسخ :

اره ترسا منم
واو،عَـ کی؟ 😍😂
چقد من ادم معروفی ام😂😂✌🏻
اععه☹️بازم ک دونسنگ شدم☹️✌🏻😂

می توووووووو، روماااییییی💜😍✌🏻💚

ro ma
۲۸ دی ۰۲:۵۴

یادم نی ولی یکی دنبالت بود

عارههههه خ معروفی

 

تو منو نمیشناسی ینی؟

ای خااااععکککک

پاسخ :

کی؟😍😂😐😑✌🏻
واقن؟😍😍😍😂✌🏻


چرا دیگه
الان باهم اشنا شدیم😊😂✌🏻💜
ro ma
۲۸ دی ۰۲:۵۸

آخه الان شناختی خو ://

چراااا هیشکیییی منووو نمیشناسههههههه

عی خداااااا

پاسخ :

😂اری
اشکالی ندارد😊✌🏻💜
ro ma
۲۸ دی ۰۳:۰۳

نه فک کنم اشکالش کار داد دستم :||

پاسخ :

هاع؟😳😐☹️✌🏻
ro ma
۲۸ دی ۰۳:۰۷

عزیزم من دیگ برم بکپم

فعلاااا خوشلمممم

شبت بخیر

خوابای خوب ببینی هانیییی

پاسخ :

باشه🙃
فعلا، لاولییییی🙂💜
شب توام بخیل🙃🙂💜
خابات همشون شکلاتی🙂🙂🙂💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
اینجا همه چیز از HS نازمون،پیدا میشه😉💜
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان