تصمیمم

بیاین ادامه

بچه ها من یه چندوقتی هستش ک یه تصمیمی گرفتم

 

هه ری راست میگه

الان ما توی بیان وب خیلی زیاد داریم

برای اخبارهای کیپاپ و گروه ها و این چیزا

و وب های تکراری، فقط حرومی نت دارع

میخام موضوع و فعالیت وب رو عوض کنم

توی بیان تا جایی ک من دیدم

هیچ وبی برای اکیپ مورد علاقه ی من

وجود نداره

پس خودم اولین وب رو براشون میزنم🙂

ازین به بعد قراره فعالیت های این وب عوض بشه

بیوگرافی این اکیپ نازنینم💚رو براتون میزارم

تا باهاشون اشنا شین

مطالب قبلی رو هم حذف میکنم🙂

 

نظرتون راجع به این تصمیمم چیه؟ 

(هرکی نظرشو نگه،بلاک میشه😐) 

 

۱۱ نظر ۴ موافق ۰ مخالف
●~●saba :)
۱۴ دی ۱۵:۵۶

بزارررررررررررررررررررر

 

پاسخ :

:) 💙 
min hi
۱۴ دی ۱۵:۵۸

چ اکیپ نازنینی؟

پاسخ :

HS، ایرانی هستن😍😍ولی خیلی ماهن
چطوری، مبی؟
ب کمک توهم نیاز دارماااا(برا ی کاری) 
Kim Mina
۱۴ دی ۱۶:۰۲

جووووووون

پاسخ :

😂😉
Park Hae ray
۱۴ دی ۱۶:۰۷

تصمیم خوبی گرفتی :) 

اکیپ؟ چه اکیپی؟ 

ایرانی یا کره‌ای؟ 

پاسخ :

:)
ایرانی هستن
خیلی ماهن😍😍😍من ک عاشقشونم
مطمئنا شمام عاشقشون میشین😍😍
Park Hae ray
۱۴ دی ۱۶:۱۳

واو 

موفق باشی ^^ 

پاسخ :

مرسی
مامانی:) 
min hi
۱۴ دی ۱۶:۱۴

مرسی تو خوبی؟

عاا منظورتو نفهمیدم...

پاسخ :

Yes
ب کمکت احتیاج دارم:) 
min hi
۱۴ دی ۱۶:۲۱

اها

اوکی هر کمکی بخوای هستم

پاسخ :

ممممنون:) 
마에데 😎(💖Hot angel)
۱۴ دی ۱۶:۲۲

فکر عالر بییید

پاسخ :

:) میسی
𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓 𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞
۱۴ دی ۱۶:۳۰

به به😍😍😂

پاسخ :

😍😍
نازی پروف لعنتی ات، کراشه😍😂
𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓 𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞
۱۴ دی ۱۶:۳۵

😍💚

خیلیی میدوسمش 😍اره لعنتیی😍😂😂

پاسخ :

خعلییی😍😍😍😂
Lisa
۱۵ دی ۱۵:۲۰

اوکیه عزیزم بزار😊💛

پاسخ :

گذاشتم😐
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
اینجا همه چیز از HS نازمون،پیدا میشه😉💜
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان